Sunday 6 December 2015

Bisnes Untuk Para Surirumah/Wanita

Akak-akak...ibu-ibu... tahu tak? kita sebagai suri rumah tangga (a.k.a Pengurus Rumah Tangga) boleh sangat-sangat kalau nak berniaga dan dapatkan pendapatan tepi (side income).

Yang bekerja...suri rumah...peluang nak buat duit..bukan setakat kene buka kedai...tapi boleh buat secara online je. Kalau kene gaya..income boleh dpt sekelip mata.

Betul tak? Jangan kata "tak boleh"... "tak ada masa".... "tak reti"..."anak kecik lagi"... "modal tak ada"..

Semua tu hanya alasan. Bisnes boleh bermula tanpa modal. Cuma kene tengok pada permintaan orang ramai. Apa yang mereka perlukan utk selesaikan masalah harian mereka..

Lepas tu...kita usaha untuk selesaikan. TANPA MODAL ... Saya kongsikan cara yang saya buat... nak tahu? Ramai2 follow blog ni ye...

Ini bisnes saya..nak join bisnes ni?

 

 

 

2 comments:

  1. betul tu..saya dulu pun merangkak2 belajar. xpe sikit2 blaja.nti pandai la.

    ReplyDelete
  2. betul tu..saya dulu pun merangkak2 belajar. xpe sikit2 blaja.nti pandai la.

    ReplyDelete